بیوگرافی
 
من و خودم
 
 

دوستان خوبم سلام.

اول از همه به خاطر اینکه یه نگاهی به وبلاک من زدین ممنونم.

دوست دارم حالا که این افتخارو به من دادین و قصد دارین مطالب من رو بخونین، اول با خودم آشنا بشین.

من رها 17 ساله دانش آموز رشته ی ریاضی سال سوم دبیرستان هستم. نمی دونم وقتی مطالبم رو بخونین چه قضاوتی در مورد سن و سالم می کنین اما شما می تونین هر قضاوتی دوست دارین داشته باشین و نظر بدین و من با کمال میل نظرات شمارو پذیرا هستم.

علایق

من به موسیقی علاقه ی زیادی دارم و مایلم اون چیزی که دوست دارم رو آموزش ببینم. از بین آلات موسیقی به گیتار علاقه ی زیادی دارم ودر صدد یادگیری اون هستم. به هنر تئاتر و بازیگری خیلی علاقه دارم و یکی از اهدافم اینه که یه بازیگر خوب باشم اما هنوز اقدامی برای این کار نکردم.غذای مورد علاقه ی من قورمه سبزیه و رنگ مورد علاقم صورتیه اما سعی می کنم همه ی رنگارو دوست داشته باشم چون همه ی رنگا قشنگن. به چیزهای زیادی علاقه دارم اما تا همین جا کافیه.

بخش مهمی از این نوشته، عقاید منه. عقایدی که به شما کمک می کنه تا بهتر قضاوت کنین و نظرات جالب تری بدین. امیدوارم برداشت های منطقی داشته باشین.

من و خودم و عقایدم

اول از همه باید بگم من دختر آزادی هستم و همیشه خواهان آزادی هستم. آزادی از هر نظر اما متاسفانه از کلمه ی آزادی برداشت های اشتباهی میشه. آزادی یعنی اینکه صریح و بی پرده نظرات رو گفت، حرف زد و انتقاد کرد و پیشنهاد داد. اما افسوس که این آزادی که همه از اون دم می زنن فقط یه شعاره و هیچ کس قادر به این نیست که اون رو عملی کنه. چرا ما نمی تونیم آزادی بیان داشته باشیم؟چرا نمی تونیم عقایدمون رو فریاد بزنیم؟ این حق ماست که آزاد باشیم اما چرا این حق رو از ما گرفتن؟ چرا.....................؟؟؟؟؟؟؟

ایت چراهاست که ذهن من و امثال من رو به خودش مشغول کرده و امیدوارم که ما، همه با هم بتونیم به جواب این سوالات برسیم. شاید الان هم رسیدیم اما قانع نمی شیم.

من و امثال من به دنبال واقعیت هستیم، نه شعار و دروغ. ما به دنبال آزادی حقیقی هستیم. نه فقط اینکه اسم آزادی رو برای ما یدک بکشن. هر انسانی که مخلوق خداست حق فکر و انتخاب داره. ما نباید این اجازه رو به کسی بدیم که این حق رو از ما بگیره. ما با هم تلاش می کنیم تا به هدفمون یعنی آزادی برسیم.

احساسات و عواطف و خصصیات اخلاقی

اول از همه باید بگم که غرور خاصیت خونی منه و من تاوان زیادی رو برای به دست آوردنش پس دادم و به هیچ قیمتی حاضر نیستم از دستش بدم. اما در کنار این غرور، آدم فوق العاده احساساتی هستم و فکر می کنم این خصوصیت متولدین تیر ماه است.غرورم هیچ وقت باعث نشد که آدم بی احساسی باشم و احساساتم هم باعث نشد غرورمو زیر پا بذارم.دوست ندارم عقاید دیگران رو برای خودم به قول معرف به کرسی بشونم. به عقاید دیگران احترام میذارم اما قادر به عملی کردن اونها نیستم. من عقاید خودم رو دارم و این اجازه رو به کسی نمی دم که به خودم و عقایدم بی احترامی کنه. ولی در کنار این ها آدم انتقاد پذیری هستم و امیدوارم که شما این دو خصلت رو با هم اشتباه نکنین چون هر 2 این ها 2 مقوله ی جدا از هم هستن.

البته من به شما توصیه می کنم که احساساتتون رو به هر کس بروز ندید و این اجازه رو به دیگران ندید تا از احساسات شما سوء استفاده کنن. اما آدم بی احساسی هم نباشید. آدمی باشید که بتونید احساساتتون رو کنترل کنین و در کنار اون احساسات شخصیت خودتون رو حفظ کنین.

دیگه از خودم گفتن رو تموم می کنم. امیدوارم که خوشتون بیاد و هر هفته به وبلاگ من یه سری بزنید و مطالب جدیدم رو بخونید. از لطفتون متشکرم.  

 



نظرات شما عزیزان:

a
ساعت2:55---30 خرداد 1390
سلام
برای اینکه همه از پست های شما استفاده کنند
ابتدا کد را در وبلاگ خود قرار بدهید
سپس آدرس وبلاگ خودتان را ارسال کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 30 خرداد 1398برچسب:, :: 1:39 :: توسط : رها

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و خودم و آدرس raha.89.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 6369
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1